Kart og saksinformasjon er tilgjengelig fra kommunens digitale  PlanDialog

Vedtak kan påklages etter plan- og bygningslovens § 1-9, i henhold til forvaltningslovens kap. VI. Eventuell klage på vedtaket må framsettes skriftlig ovenfor kommunen innen innen den 7. november 2016.
Krav om erstatning for tap etter plan- og bygningslovens § 15-3 eller innløsning etter § 15-2, må være framsatt overfor kommunen innen 3 år fra kunngjøring.

Klage sendes elektronisk til:
postmottak@hamar.kommune.no

eller skriftlig til:
Hamar kommune,
Arealplanavdelingen,
Postboks 4063, 2306 Hamar.

Planvedtak med saksdokumenter kan oversendes på forespørsel.
Eventuelle spørsmål om planen kan rettes til kommunens saksbehandler  Ingvill Sveen, epost : ingvill.sveen@hamar.kommune.no, eller på tlf.  62 56 30 47