Individuell plan (IP) og koordinator
Om søknadsprosessen | |
---|---|
Søknaden sendes til |
Hamar kommune Postboks 4063 2306 Hamar Att: |
Annen informasjon | Beskrivelse av tjenesten IP er en overordnet plan og et samarbeidsverktøy der du eller din representant har en sentral rolle. Individuell plan skal inneholde en oversikt over dine mål, ressurser og behov for tjenester. Hamar kommune bruker DIPS samspill. Du har rett til koordinator, selv om du ikke ønsker IP.
Brosjyre om IP og koordinator:
Målgruppe Personer med behov for langvarige og koordinerte tjenester.
Målsetting med IP og koordinator
Lovhjemmel Søknadsprosess: Brukere, pårørende eller tjenesteytere sender eget henvendelsesskjema. Søknaden sendes:Koordinerende enhet i Hamar kommune, Tildelingsenheten, Ankerskogen, PB 4063, 2306 Hamar. Saksbehandlingstid er 4 uker. Brev med informasjon blir sendt søker pr post. Du har rett til å klage hvis du ikke får innvilget koordinator og IP. Klage sendes til Koordinerende enhet i Hamar kommune, Tildelingsenheten, Ankerskogen, PB 4063, 2306 Hamar. Tjenesten er gratis. |
Kontaktinformasjon | |
Besøksadresse |
Vangsvegen 51 |
Andre opplysninger | |
Dato oppdatert | 2021-02-22 |