All aktivitet teller - og aktiv reisevei teller mest! La bilen stå eller bussen gå - og ta frem beina eller sykkelen når du skal på jobb. Utfordre en kollega eller hele avdelingen og bli med. Både sykling, løping, padel, fjellturer og all aktivitet til og fra jobb og på fritiden teller. Under hele kampanjen får du inspirasjon, utfordringer og muligheter til å vinne premier.

Registrer deg gratis her

Sånn blir du med:

• Last ned appen "Bedriftsidretten" og opprett bruker
  • Meld deg på med "Delta med jobben"
  • Finn din bedrift
  • Få med flere

Hvis du jobber i Hamar, men bor i en annen kommune, må du registrere deg med jobbadresse for å få gratis deltakelse.

Alene eller sammen med andre

Sykle til jobben er Norges største og eldste aktivitetskampanje og arrangeres av Norges Bedriftsidrettsforbund. Målet med aksjonen er å få flere til å velge en aktiv reisevei til og fra jobben og en mer aktiv livsstil generelt.

All aktivitet teller

Som vanlig kan du registrere ALL fysisk aktivitet du gjør. (Du trenger slett ikke sykle! Du kan delta på lag eller alene, registrere stor eller liten aktivitet. Du bestemmer - og er stjerne uansett! Få med deg venner, kollegaer, og bli med på vårens aktivitetsboost! Gi deg selv bedre helse, bedre humør og en knallbra start på dagen.