Med supersommer ønsker vi å bidra til mestring og opplevelser i et aktivt og trygt miljø. Barn i alderen 8-9 år som har behov for et aktivitetstilbud i sommer kan søke om plass. I aktivitetstilbudet har vi plass til 50 barn, og vi vil ha 10 aktivitetsledere samt en leder av tilbudet.

Aktivitetene i Supersommer

Aktivitetstilbudet er temabasert og vil inneholde:

• Lek og moro
  • Fysisk aktivitet
  • Lesestunder
  • Utflukter og aktiviteter i Hamar og omegn (blant annet Domkirkeodden klatrepark, Hamar Naturskole, Hunderfossen, Hamar teater, Hamar bibliotek, Domkirkeodden museum, Hamar kino, Vitensenteret)

Vi vil gjennomføre aktiviteter med utgangspunkt i spennende og morsomme temaer som f.eks. Harry Potter, tegneserie, dagbok, trehus, detektivarbeid, fakta, sport, teater og mer.

Praktisk informasjon

• Tilbudet gjennomføres fra mandag til fredag i de oppsatte ukene i tidsrommet 08:00-15:30.
  • Hvis du får plass er du med alle ukene.
  • Aktivitetenes kjernetid er 8.30 – 15.00. Hver dag vil starte med frokost og smøring av matpakke til lunsj.
  • Hovedbasen for uke 26, 27 og 31 er på Greveløkka skole og i uke 32 på Hamar Naturskole.
  • Barna leveres og hentes ved hovedbasen.

Søk om plass

Søknadsfristen er 1. juni. Alle vil få svar den 7. juni.

Gå til søknad

Hvis du har spørsmål, kan du kontakte prosjektleder Anna Ertsås.

E-post: anna.ertsas@edu.hamar.kommune.no