Vil du søke på en ledig stilling hos oss, må du registrere din CV og sende søknaden elektronisk. Dette gjør du ved å opprette en egen brukeridentitet og et passord i det søkesystemet som kommunen bruker: WebCruiter.

E-postkommunikasjon

Du identifiserer deg med e-postadressen din i basen vår. Dersom du ikke allerede har egen e-postadresse, bør du skaffe deg dette. Du kan opprette en e-postadresse gratis via en rekke leverandører. Du bør også legge e-postadressa di inn i CV-en, som en kontaktopplysning.

Når du har søkt på en stilling, vil du få et svar på e-post der vi bekrefter at stillingen er mottatt. Underveis i behandlingen av våre søkere, vil det også være e-postkommunikasjon.

CV i basen vår

Du behøver ikke registrere ny CV for hver gang du søker en jobb i Stange kommune. Du bruker den CV-en du har lagt inn og skriver en kortfattet søknadstekst i tillegg. Du kan selv slette din CV når du ikke lenger ønsker å ha den liggende i CV-basen vår. Har du søkt jobb andre steder og brukt WebCruiter, kan du gjenbruke identen din.

Legg inn eller endre CV-en din

Vi trenger deg!

Vi har et mangfold av yrker og arbeidsplasser i kommunen. Hos oss får du et godt, faglig og sosialt arbeidsmiljø med muligheter til å utvikle deg selv som arbeidstaker.

NB! Husk at søkerlister er offentlige med mindre det innvilges fritak fra dette for den enkelte. Du kan i din søknad be om at navnet ditt unntas offentlighet, men det er ingen automatikk i at dette innvilges. Du vil få beskjed om status for deg og din søknad.

Tilbake til forsiden: Jobbe hos oss