Samarbeid: Frivilligheten – idrett – organisasjoner – kommunen
Dato: 21. mai - Klokkeslett: 18:00 – 20:30 - Sted: Kommunestyresalen

Program:

• 18:00: Velkommen v/ Eirik Dahl, leder av rådet for mennesker med funksjonsnedsettelse i Hamar.
  • 18:05: Sammen om gode tjenester til personer med utviklingshemming v/ Eivind Bjerksetmyr, Universitetslektor, Nasjonalt kompetansemiljø om utviklingshemming.
  • 18:30: Et godt pårørendearbeid – hva er viktige suksessfaktorer? v/Edny Blokkum, medlem Norsk forbund for utviklingshemmede.
  • 18:55: Pause
  • 19:05: Orientering fra lag og foreninger og Hamar kommune om fritids- og kulturaktiviteter for mennesker med utviklingshemming i Hamar.
  • 19:30: Hvordan har Gjøvik kommune organisert sitt fritids- og kulturtilbud og hva er deres suksessfaktorer?  v/fritidskonsulent, Sektor Samfunnsutvikling, kultur, Siri O. Syvrud.
  • 19:45: Pause
  • 19:55: En pårørende historie v/ Kristin Fjelstad og Gry Karina Kjølle.
  • 20:05: Panelsamtale lokalpolitikere i Hamar gis rom for innspill og betraktninger rundt kveldens tema. Spørsmål fra salen.
  • 20:25: Veien videre v/ Eirik Dahl, leder av rådet for mennesker med funksjonsnedsettelse i Hamar.

Vel møtt!

Arrangør: Rådet for mennesker med funksjonsnedsettelse v/ leder Eirik Dahl.