Det er Venues og Tjuvholmen Arena som henter artistene, og arrangementet er i samarbeid med Hamar kommune.

Billettsalget startet fredag 20. oktober via ticketmaster.no

- Dette er en godbit i jubileumsåret 2024 i Hamar, sier kultursjef Morten Midtlien.

Kort om artistene

KAIZERS ORCHESTRA
Ett av tidenes desidert største norske rockeband. Bandet forbindes også med Bryne og Jæren hvor grunnleggerne og låtskriverne, vokalist Janove Ottesen og gitarist Geir Zahl, kommer fra og fordi sangtekstene framføres på jærsk. Hiten «Hjerteknuser» har vært bandets mest populære sang.

SONDRE JUSTAD
Sondre Justad har etablert seg som en av de sterkeste og mest populære liveartistene i landet. Låter som «Sorry», «Pause fra mæ sjøl» og «Meninga med livet» har vært markante på både på radio- og topplister.

SKAAR
24 år gamle SKAAR (Hilde Skaar) fra Stord har for alvor begynt å posisjonere seg som et av de aller mest spennende popartistene her til lands. I 2020 slapp hun sin debut-EP, The Other Side Of Waiting, og med denne debuten ble hun nominert til både Spellemann-pris i kategorien 'Årets pop' og 'Årets gjennombrudd og Gramostipend'.