Digital kampanje som starter 24.8.

Kampanjen som nå kjøres ut i Schibsted sin kommersielle kanal: Partnerstudio (VG.no) har som mål å nå ut til flest mulig i og utenfor Oslo-området, og formålet er todelt. Det ene er å bygge kjennskap til det vi har å tilby, det andre er å friste flere til å ta en tur, enten gjennom å bli med på trekningen eller å booke seg en tur selv.

-Både Hamar og regionen har mye å by på året rundt, og nå har vi lyst til å la to få oppleve det ved å velge ut aktiviteter selv. Det kan de få ved å melde seg på trekningen innen fristen, sier Ingunn.

Kort sagt kan to personer få dekket reise, opphold og aktiviteter med inntil kr 10.000,-. Oppholdet må gjennomføres innen 1. desember, og reisefølget må godkjenne at vi tar bilder, filmer og hører litt om hvordan de opplever turen. Dette blir selvsagt etter nærmere avtale med de som er så heldige.

Flere muligheter

-Planen er å by på flere muligheter for å komme til Hamar, så dette er bare første runde av en rekke tiltak, så hvis du tenker at artikkelen burde ha inneholdt flere attraksjoner, så blir det muligheter for det. Og aller først skal vi gi to personer muligheten til å velge fra en bred meny, forteller Ingunn.

Bredt kulturtilbud

Vinnere av konkurransen trekkes den 15.9. De får da forslag til både overnattingssteder og aktiviteter som de kan velge blant, og de står helt fritt til å velge hva de vil gjøre. Og av den brede menyen som finnes, vil selvsagt høstens kulturprogram på kulturhuset være av de som er lett å foreslå.

Konkurranseregler

Kampanjen har tydelige regler for hvem som kan melde seg på – og delta, herunder er det 18-årsgrense. Ansatte i Hamar kommune, HRU og/eller samarbeidspartnere som ANTI og Schibsted kan ikke delta.